Tuesday, October 18, 2016

BUKU KE-3 BILA NAK SIAP?

Dah ramai yang tanya soalan ni. Aku pun sebenornya tanya pada diri aku soalan yang sama. Menulis sudah, tapi belum katam lagi. Idea tu kadang-kadang ada, kadang-kadang melimpah... tapi banyak kadang langsung tak keluar. Writer's block gitu.

So lepas ni aku nak buat kelainan sikit. Aku nak kumpul beberapa entry dalam blog aku ni dan blog aku yang satu lagi (http://hazrulcounselor.blogspot.com) untuk dimasukkan sebagai bab-bab di dalam buku terbaru aku. Aku pun belum bincang sangat dengan para editor dari penerbit-penerbit buku ni. Ye la... its up to them jugak la kan.

Aku pun tengah sibuk dok pulun buat thesis proposal. Jadinya banyak masa terluang ke situ. Aku tanamkan azam untuk GOT (Grad On Time) atau pun grad satu semester lebih awal. So kalau nak macam ni, usaha kena lebih, jiwa kena kental, doa kena banyak. Alhamdulillah setakat ni (baru masuk 2 bulan kot...), aku dah nampak apa yang aku nak kaji. Dan supervisor (Prof kat university) aku pun dah 'okay' dengan apa yang aku nak buat.

Maka dengan itu... moh le kita sama-sama tunggu buku ketiga saya yang bakal menyusul tidak lama lagi. Jangan biar ada lengah dalam menulis ya!

No comments:

Post a Comment