Friday, October 28, 2016

Menanti Hujung Minggu

Hari ini, tanggal 28hb Oktober 2016... ada lagi 3 hari sahaja lagi untuk aku hadiri majlis konvokesyen OUM ke 19 di mana aku akan naik ke atas pentas untuk menerima skrol sarjana kaunseling aku tu. Hati siapa yang tak girang menunggu saat-saat ini. Nak pulak, pada hari tersebut, ibu bapa ku, isteri dan anak-anak ku juga akan turut hadir. Ya Allah... aku bersyukur ke atas nikmat yang Kau berikan kepada ku dan keluargaku ini.

Aku rasa convo kali ini special sikit. Sebabnya, aku naik atas pentas tu nanti dengan status yang aku juga masih lagi sebagai pelajar OUM. Ye la, aku kan salah seorang dari PhD candidate OUM sekarang ni.

Actually aku pun tak tau nak tulis apa sangat. Dengan adanya scrol sarjana ni nanti, aku akan hantar satu salinan ke Lembaga Kaunselor Malaysia bagi membolehkan aku mendapat sijil Kaunselor Berdaftar pula. So ini adalah permulaan untuk kehidupan aku yang baru sebagai seorang kaunselor nanti.

Kita tunggu entry akan datang ye...

No comments:

Post a Comment